صابردانلود

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود مستند خاندان ببرها Natural World: Tiger Dynasty 2012

 

 

BBC – Natural World: Tiger Dynasty (2012) 720p HDTV Mkv

 

Tiger Dynasty دانلود مستند خاندان ببرها Natural World: Tiger Dynasty 2012

 

نام مستند : BBC – Natural World: Tiger Dynasty – بی بی سی – طبیعت جهان : خاندان ببر

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم : ۹۰۸ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : قسمتی جدید از سری مستندهای Natural World از شبکه ی بی بی سی . این قسمت در مورد حس ببرها نسبت به خانواده هایشان است . آن ها یک ببر را در پارک هند آموزش می دهند و سپس برای عملی کردن آزمایش خود او آن را وارد داستانی جدیدی می کنند …

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:23  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود مستند فارسی ابرکارخانه ها: رولز رویز Mega Factories Rolls Royce

 

National Geographic – Megafactories: Rolls-Royce 720p HDTV Mkv

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

Megafactories Rolls Royce دانلود مستند فارسي ابركارخانه ها: رولز رويز Mega Factories Rolls Royce

 

نام مستند : National Geographic – Megafactories: Rolls-Royce – ابرکارخانه ها: رولز رویز

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۵۴ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : فارسی

خلاصه : اتومبیل رولز رولز یکی از برترین خودروهای اروپایی می باشد که برای ساخت آن دو ابرکارخانه در دو کشور انگلیس و آلمان فعالیت می کنند و برای آماده شدن یک خودرو ۲ ماه وقت لازم است ، این در حالی است که در برخی از کاخانه ها زمان ساخت یک اتومبیل تنها چند ساعت می باشد . این مستند شما را به این کارخانه ها می برد تا با نحوه ی ساخت این اتومبیل لوکس آشنا شوید …

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:20  توسط محمدصابر مشایخی 

پلیر صوتی PlayerPro Music Player v2.22

music1 پلیر صوتی PlayerPro Music Player v2.22

دیگر نگران اجرا نشدن فایل های صوتی خود نباشید. پس از نصب پلیر قدرتمند PlayerPro Music Player می توانید از امکاناتی همچون پشتیبانی از فرمت های MP3 ,OGG (Vorbis) ,FLAC ,WMA ,AC3 ,AAC ,M4A ,M4B ,M4R ,MP4 ,3GP ,3G2 و…، قرار دادن تایمر برای قطع و شروع نرم افزار به صورت خودکار، داشتن اکولایزر با ۴ باند، حذف پارازیت و بهبود صدا، کاهش مصرف باتری و … بهره ببرید. نسخه ۲٫۲ این نرم افزار فوق العاده به شما امکان تغییر اکولایزر را به صورت حرفه ای می دهد.

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:21  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

angry11 بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:21  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی زیبای Ice Runner v1.04

ice1 بازی زیبای Ice Runner v1.04

حتما سری انیمیشن های زیبای عصر یخبندان را دیده اید. یکی از موضوعات فرعی در این انیمیشن ها، داستان سنجاب بازیگوش و فندق جادویی اوست. فندقی که به هر نحو از دست این سنجاب فرار میکند. حالا باید در بازی Ice Runner همراه با این سنجاب بد اقبال، بدوید تا بالاخره در پایان، شاید به فندق دست پیدا کردید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:18  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی پرندگان عصبانی Angry Birds Summer Xakatos mod – جاوا

 

دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده پرندگان عصبانی برای جاوا سری تابستان و حمله های کاکتوس Angry Birds Summer Xakatos mod – Java 360×640 – بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یکی از بازی های سرگرم کننده و زیبا برای موبایل است که سری نو ومتفاوتی را برای جاوا منتشر کرده که میتوانید انرا از کمیاب دانلود کنید.

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:30  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود. برای مرور توضیحات کامل نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

wwe 12 cover small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:15  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و … را فرا بگیرد.

|بازی به صورت PAL و دارای زبان کاملا انگلیسی می باشد|

 

pes 2012 xbox cover small دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:12  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای XBOX360

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه به صورت ISO و Region Free می باشد|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

modernwarfare3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:10  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای XBOX360

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

assassins creed revelations cover small دانلود بازی Assassins Creed: Revelations برای XBOX360

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:8  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|بازی به صورت PAL Region و با فرمت ISO می باشد|

 

nfs run cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:5  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Angry Birds برای PS3

ادامه زندگی برای پرندگان عصبانی مشکل شده است. در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. با ضرباتی سنگین به سازه های فناپذیر خوک های سبز رنگ ضربه وارد کنید و به آزادی تخم مرغ ها و انتقام گیری از خوک ها بپردازید. بازی Angry Birds شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. هم اکنون این بازی برای کنسول PS3 عرضه شده است. شما می توانید برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی آن را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry birds ps3 cover دانلود بازی Angry Birds برای PS3

 

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: ندارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:15  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 Kmeaw|

 

driver sf ps3 cover small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

 

 

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:15  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی DeathSpank برای PS3

داستان DeathSpank از جایی آغاز می شود که قهرمان بازی برای یافتن شیئی خاص که در تمام عمرش به جست و جوی آن می پرداخته است آغاز می شود. این شیئی و اثر باستانی The Artifact نام دارد که هم اکنون به آن بسیار نزدیک شده است. اما اتفاقات بر طبق میل او نیست و در هنگامی که قهرمان ما پس از سالها عمر خود و جستجو اثر باستانی را پیدا کرده است، این شئی توسط یکی از فرمانده هان اصلی آن منطقه دزدیده می شود و ماجراجویی های DeathSpank آغاز می شود. داستان بازی نیز از قواعد و اصول مانکی آیلندی! پیروی می کند، بدین معنا که اصل داستان توسط میان پرده هایی که در بازی وجود دارند نمایش داده می شود و بخش دیگر از طریق گفت و گوها روایت می شود. اصل داستان در حواشی حوادث روایت می شود که این مورد با توجه به حضور ران گیلبرت بسیار استادانه و با ظرافت انجام شده است. شخصیت پردازی یا دیالوگ ها از مهم ترین و جذاب ترین بخش های طنزگونه بازی به حساب می روند. در چنین سبکی نباید انتظار یک داستان فوق العاده را داشت، بازی دارای یک داستان سرراست و فاقد پیچیدگی است که مشکلی ایجاد نمی کند! نام گذاری، صداگذاری و طراحی کاراکترها بی نظیر است و هر کاراکتر و شخصیت موجود در بازی ماجرای خاص خود را دارد. حتی سازندگان از یک گاو نیز در بازی نگذشته اند! برای مشاهده ادامه نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر را برای اولین بار از وبسایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

deathspank cover small دانلود بازی DeathSpank برای PS3


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:12  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55 & 3.41|

 

fifa 12 ps3 cover small دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:10  توسط محمدصابر مشایخی 

PowerArchiver 2011 12.11.02 Portable - دانلود نرم افزار فشرده سازی قدرتمند

نرم افزاری برای فشرده سازی و آرشیو کردن کردن فایل های فشرده است.بوسیله این نرم افزار فشرده کردن فایل شما میتوانید فایل های تسوط نرم افزار 7-ZIP فشرده شده و یکی از نرم افزارهای معروف در زمینه فشرده سازی است را استخراج کنید. همچنین پشتیبانی از فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و ... میتوانید نیاز شما را برای فشرده سازی فایل ها در فرمت های خاص برطرف کند.
علاوه بر این مشاهده فایل های TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF که فشرده شده اسند بصورت مستقل از قابلیلت این نرم افزار است. در واقع محیط زیبای این نرم افزار با قابلیت جستجوی قوی یک فایل در میان آرشیوها و قابلیت رمز گذاری با امنیت بالا و تعمیر کردن فایل های ZIP خراب شده میتواند مورد توجه قرارگیرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار PowerArchiver را بصورت قابل حمل از سایت دانلود برنامه رایگان دریافت کنید.

PowerArchiver 2011 12.11.02 Portable - دانلود نرم افزار فشرده سازی قدرتمند

ویژگی های نرم افزار فشرده ساز قدرتمند

  • پشتیبانی از فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و ...
  • پشتیبانی از XXE و UUE برای فایل های کدگذاری شده
  • دارای بسیاری از عملیات بایگانی قدرتمند (از جمله: تغییر نام فایل ها در بایگانی، آرشیو پوشه ها، آزمایش کردن آرشیو، مشاهده و نوشتن نظرات، نصبی کردن آرشیو و بایگانی، چک کردن برای ویروس ها)
  • مشاهده فایل های فشرده TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF و JPG
  • قابلیت کشیدن و رها کردن (Drog and Drop)
  • توانایی تبدیل فرمت های فشرده به یکدیگر همانند Zip به GZ و ...
  • ابزاری برای تعمیر بایگانی خراب ZIP
  • ابزاری برای استخراج آرشیو های متعدد در یک بار
  • ابزاری برای ایجاد اسکریپت های پشتیبان گیری و اجرا پشتیبان گیری خودکار
  • استخراج کردن و فشرده سازی فایل ها بصورت دسته های
  • نهایت سرعت در فشرده سازی و استخراج
  • چاپ لیست های فشرده شده و یا تبدیل لیست به فرمت TXT و HTML برای مشاهده


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:48  توسط محمدصابر مشایخی 

Apple iTunes 10.5.3 32-bit - دانلود آیتیونز برای ویندوز

نرم افزار iTunes برنامه مالتی مدیا برای پخش فایل های صوتی تصویری و مدیریت گسترده انواع رسانه تحت سیستم عامل ویندوز است. آیتیونز محصول شرکت کامپیوتری Apple است که 2 نسخه تحت مک و تحت ویندوز دارد. سایت دانلود رایگان نسخه 32 بیتی مخصوص ویندوز را برای شما منتشر می کند. نسخه iTunes 10.5.3.3 جدیدترین نسخه تا این تاریخ است که بر روی سایت قرار میگیرد.

Apple iTunes 10.5.3 32-bit - دانلود آیتیونز برای ویندوز

یا امکانات این نرم افزار می توانید تمام موسیقی های رایانه خود را دسته بندی کنید. اطلاعات فایل های صوتی و تصویریتان را ویرایش کنید. آنها را بر روی دیسک ها ذخیره سازی و آرشیو کنید. تلفن هوشمند آیفون و آیپد و آیپاد خود را به رایانه وصل کنید و فایل ها و برنامه هایتان را بر روی آن نصب کنید. همچنین می توانید از فروشگاه اپل برنامه , آهنگ و بازی دانلود و نصب کنید. همچنین قابلیت پردازش و تبدیل انواع فایل ها به فرمت قابل پخش در دستگاه اپل شما نیز یکی دیگر از قابلیت های این برنامه مالتی مدیا است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:46  توسط محمدصابر مشایخی 

Mozilla Firefox 10.0 Final - دانلود فایرفاکس 10 نهایی

 

Mozilla Firefox 10 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 9 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند. هم اکنون گروه دانلود نرم افزار رایگان به شما پیشنهاد میکند تا این برنامه دانلود موزیلا جدید فایرفاکس 9 را از سایت ما دریافت کنید.

Mozilla Firefox 10.0 Final - دانلود فایرفاکس 10

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox 10

  • سرعت بالا در بارگذاری صفحات
  • پشتیبانی از HTML نسخه ۵
  • پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
  • دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
  • جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
  • دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
  • قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر

قابلیت های جدید فایرفاکس 10

  • دکمه فوروارد تا زمانی که یک بار بازگشت را نزنید نمایش داده نمی شود
  • خیلی از ابزارک های فایرفاکس به صورت پیش فرض از ورژن های قبل به این ورژن آپدیت می شوند و سازگار هستند
  • قابلیت ضد خط شکن شدن لبه ها برای WebGL در موتور نرم افزار نهاده شده است
  • چرخش سه بعدی CSS3 هم اکنون پشتیبانی می شود.
  • المنت برای متن های 2جهته استاندارد شده است.
  • قابلیت API تمام صفحه شدن برای داشتن سایت هایی که با بارگذاری تمام صفحه می شوند ایجاد شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:43  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهید How To Train Your Dragon 2010 با لینک مستقیم

ژانر: انیمیشن

فرمت : MKV

حجم: ۴۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

امتیاز : ۸٫۲/۱۰ – رتبه ۱۸۰ بر اساس سایت IMDB

تهیه کنندگان : Dean DeBlois, Chris Sanders

خلاصه داستان: کمپانی دریم ورکس (سازنده انیمیشن هایی از جمله: “شرک”” ماداگاسکار” و “کونگ فو پاندا”) انیمیشن جذاب دیگری را به نمایش در خواهد آورد این فیلم که داستانش از رویکتابی ازCressida Cowell ساخته شده در زمان وایکینگ ها اتفاق میافتد آنها که در حال زندگی خود هستند اما مشکلاتی هم دارند که اصلا کوچیک نیست و مشکل آنها “اژدها ها”یی هستند که به آنها حمله کرده و بهشون آسیب میزنند. در این میان یک نوجوان به اسم “Hiccup” که آرزو دارد یکی از شکارچیان اژدها بشود اما هیچکس به او اهمیت نمیدهد روزی تصمیمی میگیرد که خودش دست به کار شود او اتفاقی یک اژدها شکار میکند و میرود اما وقتی میرود تا کارش را یکسره کند دلش به رهم میاد و او را آزاد میکند اما اژدها هیچ کاری با اون ندارد و با هکاپ دوست میشود و هکاپ میفهمد که تمام چیز هایی که درباره اژدها ها شنیده بوده است دروغ بوده و میشه به راحتی با اژدها ها مثله سگهای امروزی رفتار کرد. اما مردمش از این کارش خوششون نمیاد و …

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:58  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود فیلم City Of God 2002 با لینک مستقیم

ژانر: جنایی , درام

فایل منتشر شده: Cidade de Deus a.k.a. City of God (2002)

کیفیت: عالی

فرمت: AVI

حجم: ۷۰۰ مگابایت

امتیاز: ۸٫۸/۱۰ – رتبه ۱۸ بر اساس سایت IMDB

کارگردان: Fernando Meirelles

بازیگران: Alexandre Rodrigues, Leandro Firmino, Phellipe Haagensen, Douglas Silva

 

خلاصه داستان: فیلم در محله ی فقیر نشین ” شهر خدا” در حومه ریو دو ژانیرو پیش میرود. محله ای که هیچ قانونی در آن حکمفرما نیست و مافیا شهر را در دست دارد. شهر پر است از خشونت و مواد مخدر. داستان فیلم پیرامون زندگی دو کودک است که در این شهر بزرگ میشوند و هر یک مسیری کاملا جدا را در پیش میگیرند.

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:35  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 25 صفحه بعد