جدید ترین خبرها از فوتبال ایران : پرسپولیس هم بازی را باخت، هم اخلاق را و ....

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

جدید ترین خبرها از فوتبال ایران : پرسپولیس هم بازی را باخت، هم اخلاق را و ....

 

» جدید ترین و مهم ترین خبرها از فوتبال ایران :

استقلال به رده دوم صعود کرد/ مظلومی جای قلعه‌نویی را گرفت:
تیم فوتبال استقلال تهران با برتری 3 بر یك مقابل مس سرچشمه كرمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های ایران، به یك قدمی تیم صدرنشین سپاهان اصفهان رسید ....

برنامه مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا:
با اعلام AFC برنامه جديد مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در فصل 2012 اعلام شد ....

پرسپولیس هم بازی را باخت، هم اخلاق را :
در حالی که پرسپولیس تا دقایق اضافه نیمه دوم بازی برابر داماش، 2 بر یک عقب بود داور به دلیل توهین‌های شدید هواداران پرسپولیس، این مسابقه را نیمه‌تمام اعلام کرد ....

تازه ترین آرای كمیته انضباطی؛ جریمه 276 میلیون تومانی برای استقلال:
باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به دنبال شكایت 'وحید طالب لو' دروازه بان سابق خود به پرداخت 276 میلیون تومان جریمه محكوم شد ....

» جهت مشاهده مشروح اخبار به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

 

استقلال به رده دوم صعود کرد/ مظلومی جای قلعه‌نویی را گرفت:

در این دیدار كه یكشنبه در ورزشگاه شهید باهنر شهر كرمان برگزار شد، ابتدا تیم قعرنشین مس سرچشمه كرمان با گل 'علی سامره' از میهمان خود پیش افتاد.
'علی سامره' در دقیقه 15 از روی پاس 'وحید علی آبادی' كه روی اشتباه مدافعان تیم استقلال به محوطه جریمه استقلال نفوذ كرد، گل نخست بازی را برای تیم مس سرچشمه كرمان به ثمر رساند.
تیم استقلال تهران پس از دریافت این گل، حملات خود را برای جبران گل خورده بیشتر كرد تا اینكه در دقیقه 38، ضربه سر 'علی حمودی' كه از ضربه ناقص 'آرش برهانی' روانه دروازه مس سرچشمه كرمان شد، گل تساوی را برای تیم استقلال تهران به ارمغان آورد و نیمه نخست با تساوی یك بر یك به پایان رسید.
حملات تیم فوتبال استقلال تهران روی دروازه مس سرچشمه كرمان در نیمه دوم نیز ادامه یافت تا اینكه 'گوران جوركوویچ' در دقیقه 52 دومین گل تیم استقلال تهران را به ثمر رساند.
در دقیقه 75 نیز 'فریدون زندی' با ضربه ای زیبا از پشت محوطه جریمه حریف، سومین گل آبی پوشان پایتخت را به ارمغان آورد تا تیم استقلال در یك قدمی تیم 58 امتیازی سپاهان اصفهان قرار گیرد.
'آندرانیك تیموریان' هافبك ملی پوش تیم استقلال تهران كه به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، در تركیب ثابت این تیم به میدان رفت و در دقیقه 78 جای خود را به 'محسن یوسفی' داد.
بازوند كاپیتانی آبی پوشان پایتخت نیز در غیاب 'مهدی امیرآبادی' بر بازوی 'آرش برهانی' بسته شده بود كه با به میدان آمدن 'محسن یوسفی'، برهانی این بازوبند را به یوسفی داد.
قضاوت این مسابقه بر عهده 'البرز حاجی پور' با كمك های 'مسعود فرح نیا' و 'محمدرضا غنو' بود.
تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی در این دیدار 55 امتیازی شد و از رده سوم به مكان دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود كرد و تیم قعرنشین مس سرچشمه كرمان نیز 19 امتیازی باقی ماند.

........................................................................................

برنامه مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا:

پس از اعتراض فدراسیون فوتبال تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ نهم و دهم خرداد که با مرحله دوم گروهی و نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا همزمان می‌شود، هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر این تاریخ کوتاه آمد. طبق اعلام جدید این کنفدراسیون مقرر شد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2012 یک هفته زودتر و در تاریخ دوم و سوم خرداد ماه سال جاری برگزار شود.
بر همین اساس و با اعلام امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه دقیق مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها طبق برنامه زیر اعلام شد:
دوم خرداد:
تیم اول گروه اول – تیم دوم گروه سوم
تیم اول گروه سوم – تیم دوم گروه اول
سوم خرداد:
تیم اول دوم – تیم دوم چهارم
تیم اول گروه چهارم – تیم دوم گروه دوم
به این ترتیب در صورت صعود استقلال و سپاهان به مرحله حذفی رقابت‌ها (یک هشتم نهایی) این دو تیم باید دوم خرداد ماه به مصاف حریفانشان بروند و در صورتی که یکی از دو تیم در گروه خود اول و دیگری دوم شود (احتمالی که امکان رخ دادن آن زیاد است) دو تیم ایرانی برای مشخص شدن برنده باید در این روز با هم دیدار کنند تا صعود یک تیم ایرانی به مرحله یک چهارم از حالا قطعی باشد.
همچنین پرسپولیس که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا امسال کسب کرده در صورت صعود از گروه چهارم، روز سوم خردادماه سال جاری برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا به مصاف یکی از تیم‌های گروه دوم خواهد رفت.
دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به صورت تک بازی و در خانه تیم‌های صدرنشین گروه‌های هشتگانه برگزار می‌شود.

........................................................................................


پرسپولیس هم بازی را باخت، هم اخلاق را :

دیدار تیم های پرسپولیس و داماش گیلان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در حالی که 2 بر یک به سود داماش ادامه داشت محمود رفیعی داور این دیدار بازی را به دلیل توهین‌ها و فحاشی‌های رکیک هواداران پرسپولیس نیمه‌تمام اعلام کرد.
این بازی تا دقیقه ۳۵ کسل کننده در جریان بود اما در این لحظه با حرکت علی کریمی در محوطه جریمه داماش و خطای روی او پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد. این ضربه پنالتی را کریمی در دقیقه 36 تبدیل به گل کرد.
در دقیقه ۴۳ حمید علی عسگر یک موقعیت گلزنی را از داماش گرفت و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
در نیمه دوم بازی شرایط دیگری رقم خورد. داماش در دقیقه ۶۸ توسط رضا چاووشی و در دقیقه ۸۴ توسط رضا مهدوی به گل رسید.
در حالی که بازی 2 بر یک به سود داماش در جریان بود هواداران پرسپولیس که از محوه قضاوت محمود رفیعی ناراحت بودند به شدت علیه او شعار دادند و از الفاظ رکیکی استفاده کردند. داور به همین دلیل بازی را متوقف کرد و با توجه به اینکه توهین‌های تماشاگران را ادامه داشت بازی را نیمه تمام رها کرد.
کمیته انضباطی تکلیف این مسابقه را مشخص خواهد کرد.
محمود رفیعی داور بازی به مصطفی حاجتی و محمد غلامی از داماش و رضا نورمحمدی و مازیار زارع و غلامرضا رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
مازیار زارع در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت زرد دوم و محمد نصرتی در دقیقه ۸۶ با کارت قرمز مستقیم اخراج شدند.
بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، حمید علی عسگر، امیر حسین فشنگچی، رضا نورمحمدی(۶۱- ابراهیم شکوری)، محمد نصرتی، محمد نوری، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان( ۷۰ - هادی نوروزی)، ایمون زائد(۸۱- حسین بادامکی)، غلامرضا رضایی
سرمربی: مصطفی دنیزلی
بازیکنان داماش:
میلاد فراهانی، سید علی حسینی، علیرضا نظیف کار، محمد مختاری، ابوذر رحیمی، مصطفی حاجتی، مگنو باتیستا(۶۴- رضا چاووشی)، محمد آبشک(۵۸- علیرضا جهانبخش)، رضا مهدوی، حسین ابراهیمی( ۸۰- میلاد زنیدپور)، محمد غلامی
سرمربی: مهدی تارتار

........................................................................................

تازه ترین آرای كمیته انضباطی؛ جریمه 276 میلیون تومانی برای استقلال:

كمیته انضباطی فدراسیون پس از بررسی همه جانبه پرونده شكایت وحید طالب لو از باشگاه استقلال به خاطر داشتن طلب 276 میلیون تومانی و برگزاری چندین جلسه در این باره با حضور این بازیكن، نمایندگان و وكلای باشگاه و مدارك، چك ها و دیگر اسناد موجود كه طالب لو و باشگاه در اختیار دارند، باشگاه استقلال تهران به پرداخت 276 میلیون تومان مطالبات وحید طالب لو به انضمام هزینه دادرسی به میزان یك میلیون و 335 هزار تومان پس از وضع كسورات قانونی و رای این كمیته محكوم شد.
همچنین با توجه به اتفاقات و درگیری های دیدار تیم های فوتبال ابومسلم خراسان رضوی و استیل آذین در رقابت های لیگ دسته یك، خداداد عزیزی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم ابومسلم خراسان رضوی در دیدارهای رسمی محروم شد.
این مربی باید روز 10 اردیبهشت ماه برای ادای توضیحات در جلسه كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شود.
علاوه بر این، سیدمهدی حسینی سرپرست تیم ابومسلم به مدت 3 جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.
ضمن اینكه مجید قدیمی بازیكن تیم ابومسلم خراسان رضوی نیز دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات تیم های لیگ برتری و براساس گزارش ناظران بازی و داوری دیدار تیم های سپاهان اصفهان و راه آهن تهران،
محسن بنگر و تماشاگران سپاهان مرتكب تخلفاتی شدند كه بر این اساس، محسن بنگر به مدت دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین به خاطر تخلفات تماشاگران باشگاه سپاهان اصفهان، این باشگاه را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب: جدید ترین خبرها از فوتبال ایران : پرسپولیس هم بازی را باخت, هم اخلاق را و ,,,,,ساعت 22:45  توسط محمدصابر مشایخی