هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت : از انتقال نفت تا بحث تبانی ...

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت : از انتقال نفت تا بحث تبانی ...

 

 

» آنچه در نود ديشب گذشت :

برنامه 90 شب گذشته مانند هميشه ديدني بود؛ در این برنامه  در خصوص مسائل مختلف فوتبال و بحث تبانی در فوتسال صحبت‌هایی انجام شد. پرسش نظرسنجي نود، اين بود که از بين تيمهاي سپاهان ، استقلال و تراکتورسازي کدام تيم قهرمان ليگ برتر مي شود که 51 درصد به قهرماني تيم استقلال راي دادند ، 37 درصد به تيم سپاهان راي دادند و 12 درصد اعتقاد داشتند که تيم تراکتورسازي قهرمان مي شود . دو ميليون 400 هزار نفر در اين نظرسنجي شرکت کردند .

» جهت مشاهده گزارش کامل برنامه نود 28 فروردین ماه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

 

 


منصور قنبرزاده مدير عامل نفت تهران اولين مهمان تلفني برنامه

مدير عامل نفت تهران از مطرح شدن دوباره انتقال نفت تهران انتقاد کرد، با نزديک شدن به پايان رقابت هاي ليگ برتر يک بار ديگر شايعه انتقال تيم نفت تهران به شهرستان اراک بر سر زبان ها افتاده است.
اين اتفاق در حالي قرار است بيفتد که فصل پيش و عليرغم فشارهايي که وجود داشت نفت در تهران ماندگار شد و اتفاقا نتايجي را کسب کرد که کمتر کسي فکرش را مي کرد.امشب در برنامه نود يک بار ديگر اين زخم قديمي دهان باز کرد تا مدير عامل نفت روي خط بيايد و بگويد:«تا الان که بنده در خدمت شما هستم هيچ اتفاقي نيفتاده است و همه چيز از طريق برخي از سايت ها و خبرگزاري ها منتشر شده است.

* نقش جهان، مهر ماندگار شد

در ادامه برنامه تصاويري از ورزشگاه نقش جهان پخش شد و استاندار اصفهان در اين خصوص گفت: اين پروژه با عنوان مهر ماندگار توسط رئيس جمهور نام گرفته و قرار است تا پايان دولت دهم به پايان برسد.

* تشويق‌هاي جالب تبريزي‌ها

عادل فردوسي پور امشب وقتي داشت آيتم دوربين نود را پخش مي کرد صحنه اي از خوشحالي هواداران تراکتور را روي آنتن فرستاد که با همان زبان ترکي تيمشان را تشويق مي کردند.اين اتفاق در حالي افتاد که فردوسي پور شعارهايي که هواداران تبريزي مي دادند را روي کاغذ نوشته بود و آنها را براي بينندگان خواند.
فردوسي پور که خودش کرماني است نمي توانست به درستي "يل ياتار،طوفان ياتار، ياتماز تيراختور بايراقي"را تلفظ کند. او به همين دليل از همه هموطنان آذري زبان عذر خواهي کرد.
هواداران تراکتورسازي در ورزشگاه چنين سرودي مي‌خوانند. گل و سمبل پژمرده مي‌شود و غيرت‌مان نمي‌رود/ ما گفتيم عاشقيم و مثل ترک‌ها غيرتي هستيم.
در ادامه اين قسمت صحنه‌هايي از ديدار تيم‌هاي گاز آل جناح و خليج فارس ميناب در هرمزگان پخش شد که يکي از بازيکنان با سيلي به گوش کمک داور کوبيد.
با توجه به مشکلات مالي باشگاه دينامو زاگرب، کرانچار سرمربي سپاهان طي اقدامي جالب پيراهني را خريداري کرد تا اين باشگاه بتواند به حيات خود ادامه دهد.
روزنامه مارکا در اقدامي جالب صحنه وقت کشي دروازه بان تيم الجزيره را که در بازي با استقلال به شکل مرموزانه بند کفش خود را باز کرده بود، روي وب سايت خود قرار داد. اين صحنه توسط هواداران فوتبال هفته گذشته به برنامه 90 ارسال شد که مورد توجه روزنامه مارکا قرار گرفت


کنايه فردوسي‌پور به حريف تدارکاتي ايران

تيم ملي موريتاني كه قرار است حريف تداركاتي ايران باشد، بين 205 تيمي كه در رنكينگ فيفا قرار دارند، در رده 202 است. عادل فردوسي پور در برنامه اين هفته اش پس از آنكه جايگاه موريتاني در رنكينگ فيفا را نشان داد، گفت: «احتمالا براي همين مي خواهند بازي با موريتاني را پشت درهاي بسته برگزار كنند.

بازي با موريتاني پشت دروازه هاي بسته در استاديوم آزادي!

رئيس فدراسيون فوتبال ايران در خصوص لغو بازي ايران و امارات و اقدامات فدراسيون فوتبال درباره لغو اين بازي در مجامع بين المللي و فيفا اظهار داشت: فيفا متاسفانه برخوردهاي جدي با اين مسائل ندارد. اما ما حتما نامه زده و پيگير موضوع خواهيم شد.
وي در ادامه افزود: ما به بازي کردن با امارات نيازي نداريم و آنها به برگزاري چنين بازي هايي نيازمند هستند. در اين قضيه هم خودشون ضرر کردند.
پس از لغو بازي دوستانه تيمهاي ايران و امارات بنا به دلايل سياسي، كميته بين الملل فدراسيون فوتبال بنا به درخواست كارلوس كي‌روش باب مذاكره با چند كشور را باز كرد كه در نهايت از تيم‌هايي كه شرايط انجام سفر به ايران در كمترين زمان را داشتند، موريتاني پذيرفت كه براي انجام ديدار با تيم ايران به تهران سفر كند.
علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال بامداد سه‌شنبه در گفت‌وگويي تلفني با برنامه 90 درباره لغو ديدار با تيم ملي امارات گفت: فدراسيون فوتبال امارات تحت فشار دولت اين كشور بازي با ايران را لغو كرد اما آنها بايد بدانند كه ما نيازي به بازي با آنها نداريم و اين آنها هستند كه به بازي با تيم ايران نيازمند هستند.
او در ادامه درباره جايگزيني موريتاني به جاي امارات گفت: اين بازي دو روز ديگر (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي و پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود چرا كه كي‌روش مي‌خواهد بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي را مورد آزمايش قرار دهد.
تيم موريتاني در آخرين فهرست فيفا در جدول 204 تيمي در رده 202 قرار دارد و ايران تيم 45 دنياست. موريتاني در بين تيمهاي آفريقايي هم آخرين تيم است. بر اساس فهرست اعلام شده از سوي فيفا، اين تيم در رده 53 تيمهاي آفريقايي قرار دارد.

گلايه مدير تراکتورسازي از فردوسي پور و شعار عليه عادل در تبريز

عادل فردوسي پور که مشخص بود براي روي خط آوردن مدير تراکتورسازي با توصيه هايي مواجه شده بود به خوبي او را به گوشه رينگ برد.
عادل فردوسي پور براي برنامه 90 دوشنبه شبش جعفري ، مدير تراکتورسازي را روي خط آورد تا درباره برنامه هفته قبلش حرف بزند. جعفري گلايه مي کرد که فردوسي پور در برنامه هفته قبل که به دعواهاي بازي پرسپوليس و داماش مي پرداخت ، به شدت عليه تراکتورسازي حرف زده اند

او زماني که داشت از فردوسي پور گلايه مي کرد و مشخص بود که براي روي خط آمدن هم احتمالا رايزني هاي قوي داشته با مسئولان عاليرتبه صدا و سيما ، عادل تصاويري را پخش کرد که مدير تيم تبريزي را به گوشه رينگ برد. تصاويري که در آن نشان داده مي شد ليدرهاي تراکتور دارند جمعيت را تحريک مي کنند تا عليه مجري 90شعارهاي تندي را بدهند. عادل که قبل از اين از جعفري اين جمله را گرفته بود که:« شعارهاي ليدرها تقريبا زير نظر باشگاه است» بعد از اين گفت:« به هر حال وقتي مي خواهم برنامه اي با اين ويژگي داشته باشم پي چنين دشنام‌هايي را به تنم مي مالم اما به هر حال کاملا مشخص است که ليدر ها از جمعيت مي خواهند بگويند عادل فردوسي پور ؛ ديم دري دري ديم!


بازيکن سابق پرسپوليس:50 ميليون از من باج خواستند


سعيد حلافي مهاجم پيشين پرسپوليس اظهاراتي عجيب گفت: چند نفر با من تماس گرفتند و گفتند به فرودگاه بروم و با باشگاه مس سرچشمه قرارداد ببندم. من به آنجا رفتم و آنها اعلام کردند برايت قرارداد 120 ميليوني مي‌بنديم اما 50 ميليون را براي خودمان برمي‌داريم. آنها گفتند بايد به ازاي اين 50 ميليون به ما سفته بدهي که من اين کار را نکردم. حتي يکي از آنها را مي‌شناسم که همين حالا هم در باشگاه مس سرچشمه مسئوليت دارد.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا اسم اين شخص را نمي‌گويي گفت: ‌از باشگاه مس طلبکارم و اگر تا پايان اين هفته پولم را پرداخت نکنند نام آن شخص را اعلام خواهم کرد. يک باشگاه ليگ برتري ديگري نيز به من پيشنهاد داد که با تو قرارداد مي‌بنديم اما بايد با سرمربي صحبت کني. در واقع مديرعامل نيز از من درصد مي‌خواست. بازيکني که از پرسپوليس بيرون مي‌آيد بايد 6 ماه خانه نشين باشد. مسئولان پرسپوليس بازيکني را از آرمين تهران با سن و سال بيشتر استخدام کردند ولي به من گفتند که نيازي به تو نداريم.

* دعواي فوتسال به جايي نرسيد

 آخرين آيتم برنامه 90 که بيش از يک ساعت به طول انجاميد بحث تباني در فوتسال بود. کريم منصوري مدير عامل شهيد منصوري قرچک، علي ‌طاهري مدير عامل گيتي‌پسند اصفهان و عباس ترابيان مسئول کميته فوتسال در اين برنامه حاضر شدند و صحبت‌هاي خود را انجام دادند.
حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي نيز روي خط آمد و اعلام کرد با توجه به مدارک و صحنه‌ها به نظر مي‌رسد اتفاقاتي رخ داده اما اميدوارم همه خويشتنداري کنند تا اين مسئله توسط کميته انضباطي پيگيري شود.
رئيس کميته انضباطي در خصوص اينکه در جدول برخي رسانه‌ها دو امتياز از پرسپوليس کسر شده، گفت: راي ما در خصوص باشگاه پرسپوليس هنوز قطعي نشده و اميدوارم رسانه‌ها تا صدور راي قطعي اين تيم را 39 امتيازي بدانند.


* ضرب‌المثل فردوسي‌پوري!

در بخشي از برنامه عادل فردوسي پور با اشاره به لغو ديدار دوستانه ايران و امارات گفت: با اين کار آنها دست ما را در "پوست حنا" گذاشتند. مجري برنامه نود بلافاصله به اشتباهش پي برد و گفت: پوست حنا، نه پوست گردو!

اين برنامه در ساعت 2 و 22 دقيقه تمام شد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت : از انتقال نفت تا بحث تبانی ,,,,ساعت 21:1  توسط محمدصابر مشایخی