دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 Kmeaw|

 

driver sf ps3 cover small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

 

 

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 

منبع توضیحات: فارس فروم

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: ندارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

driver san francisco 01 small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3 driver san francisco 02 small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

driver san francisco 03 small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3 driver san francisco 04 small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

driver san francisco 05 small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3 driver san francisco 06 small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D: منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهد سایز اصلی ، کلیک کنید) :

driver sf ps3 print small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

 

source دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3 توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، ۳ فایل با پسوند PKG به شما داده می شود. این ۳ فایل را در فلش و یا هارد اکسترنال خود کپی کنید. دقت کنید که در هنگام کپی کردن ، در هیچ فولدری کپی نکنید و در روت کپی کنید. سپس در آپشن Install Package Files در کنسول خود رفته ، ابتدا فایل install.1.pkg و بعد install.2.pkg و بعد install.3.pkg را نصب کنید. سپس به نصب Crack.pkg بپردازید. حال منوی بازی در کنار Game های شما اضافه می شود. می توانید به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۵ دی ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Rapidshare 

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Rapidshare   

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Rapidshare   

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Rapidshare 

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Rapidshare   

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Rapidshare   

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Rapidshare  

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:15  توسط محمدصابر مشایخی