دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود. برای مرور توضیحات کامل نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

wwe 12 cover small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

 

بازی به طور کل عوض و به شکل حیرت آوری زیبا تر از قبل شده به صورتی که شما(دوست داران ورزش کشتی کج)را مثل قبل بعد از ۲ الی ۳ ماه زده نمیکند و شما را به سمت خود میکشاند! اولین تغییر را میتوان نرم تر شدن بازی دانست!!!چون اگر شما WWE SD VS R را بازی کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که تمام حرکات برنامه ریزی شده اند و حتی راه رفتن بازیکن نیز بسیار خشک و بی روح بود ولی هم اکنون میبینیم که خیلی راحت شما میتوانید مشاهده کنید که حرکت سوپر استار ها چقدر زیبا تر از پیش انجام میپذیرد!
دومین تغییر نیز،تغییر در کنترل بازی است که با قبل فرق کرده و بهینه تر شده است و دیگر لازم نیست با آنالوگ سمت راست کنترلر خویش فن ها را پیاده کرده و میتوانید با کلید های اصلی(Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)حریف خود را از پای در آورید!
تغییر سوم تغییری است که به صورت نه چندان مطلوب در بازی WWE Sup*er Stars هم میتوان مشاهده کرد!آن هم این است که شما قبل از زدن فینیشر باید کار خاصی را انجام دهید(اعم از فیگور های مختلف و فن های مخصوص) تا اجازه ی زدن فینیشر را داشته باشید مثلا باید برای فینیشر زدن با UnderTaker ابتدا فیگور مخصوص او را بگیرید و بعد یک TombStone بزنید یا مثلا Randy Orton ابتدا باید BackBreaker خویش را زده و بعد حالت Viper بگیرد و بعد هم Rko بزند!

تغییر بعدی را میتوان کامل تر شدن Kick Out کردن Pin ها دانست که در نسخه ی قبل یک خط میامد و یک قسمت رنگی در آن بود و شما باید یکی از دکمه ها((Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)را نگه داشته و روی خط رنگی رها میکردید ولی در این نسخه این کار را هم باید انجام دهید ولی با این تفاوت که امکان دارد شما حتی آن خط را تا شماره ی ۲ نبینید!

و تغییر بعدی که بازگشتن به بازی است به این معنی که ممکن اسن شما به کل Momentom را از دست بدهید ولی یک دفعه و با یک فن به بازی برگشته و حتی ۲ فینیشر نیز بگیرید!ضمن اینکه در این نسخه امکان نگه داری از فینیشر خود را نیز دارا میباشید و میتوانید تا ۲ فینیشر را ذخیره کنید و مثل سری قبل زمانی برای زدن فینیشر به شما داده نخواهد شد!
البته امکان بازگشت به بازی در سری قبل هم برای بعضی از استار ها وجود داشت ولی در این نسخه شاهد نو آوری هایی هم هستیم!
صدا گذاری در بازی بسیار زیبا و جذاب شده و تماشاگران بسیار با هیجان و زیبا تشویق میکنند به صورتی که شما را نیز به وجد خواهند آورد!و همین طور صدای استار ها هم مثل قبل بسیار خوب کار شده(Road To Wrestle Mania رو به یاد بیارید که چقدر زیبا صدای استار ها شبیه صدای خودشان بود)

 

گرافیک بازی نیز نسبت به نسخه قبل پیشرفت داشته ولی به شکل خیلی محسوسی هم نیست و فقط کمی بهتر از قبل کار شده ولی باز هم جای شکرش باقی است! در بازی سعی شده بر خلاف قبل به روز رسانی هم شاهد باشیم و به همین خاطر عکس هایی از جان سینا پخش شده که در آن لباس نسبتا جدیدش را دارد ولی متاسفانه فقط John Cena به این شکل بوده و Randy Orton ریش ندارد!

منبع توضیحات: فروم بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

wwe 12 screenshots 01 small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 wwe 12 screenshots 02 small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

wwe 12 screenshots 03 small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 wwe 12 screenshots 04 small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

wwe 12 screenshots 05 small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 wwe 12 screenshots 06 small دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare   

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare 

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare   

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare  

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare  

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:15  توسط محمدصابر مشایخی